paras online-dating-aihe

Olet löytänyt suuren profiilin ja haluaisit tutustua henkilöön. Koska henkilökohtainen viesti on ensimmäinen askel - ja sen pitäisi tehdä utelias aiheeseen, niin että se luetaan. Kuvittele, että lomasi jälkeen tulet kotiin ja olet kiinnostunut siitä, mitä tapahtui poissaolostasi online-dating-alustalla, johon luotit. Hyvää huomata: jotkut dating ihmiset ovat lähettäneet sinulle viestin.

Voit tarkastella sähköpostiviestien aihepiirejä ja kysyä itseltäsi, mitkä avaat ensin. Melko usein saatte keksiä sellaisia ​​mielikuvituksellisia nimikkeitä kuin "hei", "kokous?" Tai "hei", ja on mahdollista, että haluasi lukea uutisia voi olla vain muutaman asteen pois. Mutta sitten ripustat jotain, joka ei ole linjassa. "Tarkoitatko sitä todella?", Joku kysyy rohkeasti ja välittömästi, että haluat tietää enemmän. Kipinä on hyppäänyt yli - jos postissa on edelleen aihetta lupausten jälkeen, olet luultavasti mielenkiintoinen kontakti radalla. Ja päinvastoin, se on tietysti sama: Jos olet löytänyt haluamasi profiilin ja haluat päästä keskusteluun henkilön kanssa, se on hyvä, vaikka kirjoittaisitkin ongelman alaisen postin. Erityisesti informatiivisia profiileja ja suuria kuvia saavat käyttäjät saavat paljon uutisia ja usein hemmotellaan valinnanvaraa. Voi tapahtua, että sähköpostiviesti johtuu tylsästä, triteistä tai jopa hämmentävästi viittaavasta aiheesta ruudukon kautta. Seuraavassa on muutamia vinkkejä siitä, miten voit paremmin havaita ja herättää uteliaisuutta. "Oletko todella vakava?". . se oli Manu (39): n tähän mennessä tuntemattomalta henkilöltä vastaanottaman sähköpostiviestin aihepiiri. "Avasin sen heti ja piti hymyillä, kun luin Svenin viestin alun. Olin omassa profiilissani, että juon vain kupin kahvia aamiaiseksi. Hän otti tämän lausunnon ja kirjoitti, että se todennäköisesti muuttuu, jos tutustuin ensinnäkin hänen uskomattoman herkullisiin, kotitekoisiin suklaan croissanteihinsa. Haluan silti antaa hänelle 10 pistettä 10: stä tästä makeasta lähestymistavasta. "Miksi Svens Mail oli niin onnistunut. Hän viittasi siihen, että joku oli tutkinut hänen profiiliaan yksityiskohtaisesti, eikä se noudata kopiointi- ja liittämisviestiä. Mitä muuta? "Löysin myös hänen sanansa valinnan hyvin hurmaavaksi ja älykkääksi. Se ei ollut raskas puhelu, mutta sillä oli jotain pistelyä, koska väistämättä tuli ajatus aamiaisesta yhdessä, hän jatkaaMikä on sinulle hyvä, jos sähköpostiosoitteesi sisältää tuhansia vastaanottajia, mutta lopulta vain muutama avaa sähköpostisi? Oletko koskaan lähettänyt tärkeän sähköpostiviestin ja miettinyt, miksi avausnopeus on niin huono. Vuoden 2012 viimeisen vuosineljänneksen sähköpostianalyysissä Epsilon paljasti, että 7,3 miljardilla lähetetyllä sähköpostilla eri toimialoilla keskimääräinen avausnopeus oli 27,4% ja keskimääräinen napsautussuhde 4,5%. Toisin sanoen: Lähes 75% vastaanottajista ei edes avaa sähköpostejaan ja lähes 95% niistä avaajista ei napsauta linkkejä. Tämä on todellinen ongelma, jos haluat todella houkutella asiakkaiden huomion. Tässä artikkelissa keskustelen tekijöistä, jotka vaikuttavat sähköpostin aihepiirien napsautussuhteisiin ja avausnopeuksiin, ja näytän sinulle tapoja ja keinoja muotoilla sähköpostin aihealueita, jotka lisäävät avaamistasi 203% tai enemmän. • Miten sähköpostisi avausnopeus ja napsautussuhde muodostuvat. Jos sinun olisi selitettävä 2-vuotiaalle täsmälleen, mitä sähköpostin avaamisnopeus on - mitä sanoisit. Lyhyesti sanottuna: Sähköpostin avaamisnopeus koostuu numerosta, joka johtuu kaikkien lähettämättömien sähköpostiviestien vähentämisestä onnistuneesti lähetetyistä sähköpostiviesteistä ja jakamalla tällä numerolla avattujen sähköpostiviestien määrän. Kaikki sähköpostimarkkinointitoimittajat muodostavat avoimet hinnat ja tarjoavat sinulle muita tilastoja, kuten napsautusten hinnat ja paljastuneiden sähköpostiviestien lukumäärä ja valitukset. Mutta ennen kuin aloitat avausnopeuden lisäämisen, sinun on tiedettävä kolme tekijää, kun he tekevät sähköpostimarkkinointia niin paljon helpommin. 1. Määrittele selkeä tavoite: Sinun on tiedettävä, miksi teet sen, mitä tahansa. Useimmat ihmiset rakentavat sähköpostilistoja samasta syystä: tehdä rahaa. Michael Massie selitti 5 syytä, miksi sinun pitäisi rakentaa yrityksesi sähköpostin jakelulista. Kaksi suosikkini syytä luettelostaan ​​ovat automaatio (mikä helpottaa yhteystietojesi seurantaa) ja suhdemarkkinointi (jota tulen pian takaisin). Sähköpostimarkkinointikampanjasi voi olla myös ongelman ratkaiseminen asiakkaillesi. Kun he ymmärtävät, että olet huolissasi ongelmistaan, he todennäköisesti avaavat postisi. Selvästi määritellyt tavoitteet vaikuttavat päätöksentekoon, motivaatioon ja toimintaan - ja avausnopeuksiinne. 2. Määritä ainutlaatuinen myyntivaltasi: Jotta saat ainutlaatuisen internet-markkinoijan ja saat asiakkaasi avaamaan sähköpostisi, sinun on voitava tarjota heille jotain erityistä. • Mitä voit tehdä, kun muut markkinoijat eivät voi? • Mikä tekee tuotteestasi ainutlaatuisen ja paremman kilpailunne? • Miten voit esittää palvelusi tavalla, joka kannustaa ihmisiä napsauttamaan, avaamaan tai ostamaan? Tutustu kahteen johtavaan hotellien vertailukohteen: Trivago ja Agoda. Trivago tarjoaa sinulle mahdollisuuden vertailla hotellien hintoja 206 sivulle samanaikaisesti, mutta ei anna mitään tietoa sisään- ja uloskirjautumispäivistä, käytettävissä olevista huoneista tai oleskelun kestosta. • Voit etsiä helposti kaupungin, hotellin, maamerkin tai määränpään mukaan. • Voit asettaa sisään- ja uloskirjautumisen päivämäärän. Toisin sanoen, agoda. fi tarjoaa käyttäjäystävällisen alustan, joka ratkaisee asiakkaidensa ongelmat. Se on USP. Jos teet saman sähköpostiviestisi kanssa, voit myös onnistua. Jos tarvitset apua määritelläksesi USP: n, tämä Convince & Convert -artikkeli voi auttaa sinua. 3. Ajattele, miten haluat luoda lyijyjä: Oma sivu ei ole ainoa paikka, jossa voit luoda johtoja. Jos valitset sijoittelut oikein, sillä on suuri vaikutus siihen, näkevätkö sähköpostisi asianmukaisina ja miten he reagoivat siihen, mikä puolestaan ​​liittyy suoraan avausnopeuksiin. Esimerkiksi mielipiteiden johtajien sivustoissa ja asiaankuuluvissa blogeissa vierailevien blogikirjoitusten avulla voit luoda lisää sähköposteja ja rakentaa suhteita, jotka voivat johtaa enemmän myyntiin. Kun olet selvillä liiketoimintasi tavoitteesta, USP: stä ja lyijyn sukupolvesta, olet valmis hyödyntämään mahdollisimman paljon tilaajia. Siksi sinun täytyy vaalia ja ylläpitää vastaanottajien luetteloa. Tiesitkö, että 85 prosenttia Internetin käyttäjistä käyttää kaikkialla maailmassa sähköposteja. Toisin sanoen sähköpostiviestit tarjoavat valtavia mahdollisuuksia yhdistää ihmisiä. Vaikea on vain selvittää, mitä se houkuttelee avaamaan sähköpostisi. Kun luot suhteesi vastaanottajan kanssa, ne todennäköisesti avaavat ja lukevat sähköpostisi. • Yritykset, jotka asettavat etusijalle 50 prosentin enemmistön, johtavat 33 prosentin vähennettyyn hintaan. • HelpScout havaitsi myös, että Lead Care auttaa lisäämään sähköpostimarkkinointikampanjoiden avausnopeutta 21%. Nämä luvut osoittavat, että suhdemarkkinointi on olennaisen tärkeää onnistuneelle sähköpostikampanjalle. Avoimen verokannan lisäämiseksi sinun on pyrittävä harmoniseen suhteeseen Susbcribernin kanssa. Sinun täytyy kasvattaa ja kasvattaa heitä: Yhdistä, jaa ja kommunikoi heidän kanssaan kuin todellinen ystävä. Näin voit myös erottua muista (ja tullut USP: ksi). Econsultancy-tutkimuksen mukaan noin neljännes yrityksistä ei investoi suhdemarkkinointiin lainkaan, ja noin puolet yrityksistä ei ole suuri prioriteetti. Yksi parhaista tavoista pitää johtosi on tarjota hyödyllistä, mielenkiintoista ja kannattavaa sisältöä. Muutama päivä sitten sain sähköpostiviestin, joka herätti kiinnostukseni. Se oli tapahtuman kiireellisyys viestissä, joka teki siitä niin kiinnostavan. Kun ihmiset kokevat tarvitsevansa toimia heti, he avaavat postisi. Aihealue määrittää avausnopeutesi, erityisesti 4 - 15 merkin pituiset. Nyt tiedät, miksi tuhansia artikkeleita ja blogiviestejä on kirjoitettu paremmista aihepiiristä. HelpScout on juuri toteuttanut muutamia tämän artikkelin vinkkejäni ja saavuttanut 60% avausnopeuden heidän sähköpostikampanjoilleen. Kaikki eivät voi saavuttaa näitä avausnopeuksia, mutta jotkut ovat saavuttaneet vielä parempia, kuten Glen Allsopp. Seuraava tapahtui, kun hän lähetti niche-ajatuksen tilaajilleen. 1056 vastaanottajalta on uskomaton 879 (83,2%) avannut sähköpostin, joka on ilmiömäinen avausnopeus kaikille standardeille. • Lyhyt ja kuvaileva sähköpostin aihealue toimii paremmin. • Erittäin utelias voi lisätä sähköpostin avaamisnopeutta ja napsautussuhdetta. • Voit aina tarkentaa aihetta ja lähettää sähköpostiviestin uudelleen, jos ensimmäinen toimitus ei toimi oikein. Työskentele K. I. S. S. Periaate: Toisin sanoen, älä liioittele liian paljon aihepiirisi. Hakeudu suoraan pisteeseen - ja tilaajat päättävät heti, miten vastata. Sisältömarkkinointi ylös -kaavio osoittaa, että lyhyet aihepiirit tuottavat suurempia avausnopeuksia. Tässä on toinen esimerkki siitä, kuinka lyhyet aihepiirit ja uteliaisuus johtavat avoimempiin sähköposteihin. Tiesitkö, että Barack Obaman verkossa keräämän 690 miljoonan dollarin leijonan osuus johtuu sähköpostin tilaajista ja kannattajista. Kuten jo mainituissa esimerkeissä, nämä aihepiirit jäävät lyhyiksi ja käynnistävät tarinan. Voit käyttää Obaman aihealueita inspiraationa omalle sähköpostimarkkinoinnille. Jos siis luot omia aihealueita, kannattaa harkita seuraavia 5 avainelementtiä. Käsittele sitä ikään kuin kaipaat jotain olennaista, jos et napsauta sitä. Seuraava Bufferin sähköpostiosoite on tuottanut valtavan vastauksen.